top of page

Teneriffa-minnen: Bad, bad, bad 💩

  • Writer: Emilie Eriksson
    Emilie Eriksson
  • Apr 16, 2023
  • 1 min read

Som tiden flyger ivÀg - jag hade en plan pÄ vilka inlÀgg jag ville göra frÄn Teneriffa-resan men sedan kom livet i vÀgen. SÄ i vanlig ordning kommer hÀr försenade, men ack sÄ vÀrda att komma ihÄg, minnen.


VÀdret var verkligen pÄ vÄr sida och varje dag blev det aningen bad i poolen eller nere vid havet.


Poolen var uppvÀrmd sÄ framförallt Thor mer eller mindre levde i den. Mycket simma runt sjÀlva med armpuffar för Thor och Theo (dÀr vi kunde se dom), leka med leksaker, vattna marken, vila lite pÄ solstolarna för att sen ofta somna och ta en nap.


Bus, bus och mera bus!



För att komma ner till stranden kunde man Äka ett litet tÄg, det var en höjdpunkt! God lunch, bygga sandslott, nÄgot dopp för oss vuxna och en drink eller tvÄ vad var som stod pÄ agendan.




Comments


Post: Blog2 Post
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2021 by Tre under tvÄ. Proudly created with Wix.com

bottom of page